Archive for Listopad, 2009

Doplňky fitness

Neděle, Listopad 29th, 2009

Za fitness doplňky považujeme látky, které nám pomohou k vytvarování vysněné postavy a k posílení imunitního systému.
Na prvním místě mezi těmito látkami je kreatin. Tento přípravek mají nejraději hlavně kulturisté, ale mnohdy jim nepohrdnou i běžní návštěvníci fitness center. V přirozené přírodní formě najdeme tuto látku v červeném mase. Nachází se také v mase některých druhů ryb. V lidském těle kreatin produkují ledviny, slinivka břišní a játra. Kreatin je složen ze třech aminokyselin. Jsou jimi Methionin, Glicin a Arginin. Kreatinu se využívá zejména při silových sportech typu hokeje, kulturistiky a nebo třeba silového trojboje. Výhod kreatinu je hned několik. Patří mezi ně mnohem vyšší výdrž při sportování, dále také oddálení únavy a v neposlední řadě také zesílení objemu svalové hmoty. Kreatin je pro člověka naprosto bezpečný a jeho dávkování spočívá v  podávání zhruba 4 krát 5 gramů látky denně. Takto bychom měli kreatin užívat po dobu jednoho týdne. V druhé fázi dochází k dávkování do množství  2 krát až 3 krát denně ve stejném množství jako na počátku. Ideální je podávání kreatinu s džusem či sacharidovým koktejlem. Určitě je také doporučen zvýšený příjem tekutin v průběhu dne.

Proteinová dieta vám pomůže.

Z dalších často užívaných doplňků stravy se používá Arginin, který zvyšuje sílu svalů a zároveň roztahuje průměr cév. Tím pádem do nich umožňuje načerpat více krve. Jmenovat bychom měli také Glutamin. Ten představuje aminokyselinu, jež podporuje růst svalového hormonu. Díky ní se zvyšuje obranyschopnost organismu a také trávení. Lidé také mnohdy používají syrovátkovou bílkovinu. Ta je doslova ideální výživou pro lidi, kteří si naordinují intenzivní cvičení. Poslední látkou, o které budeme mluvit je kasein. Ten představuje bilkovinu, která se velmi pomalu vstřebává, a proto je vhodná pro pozvolné a dlouhé dodávání aminokyselin do svalů.

Fitness bez diety

Neděle, Listopad 29th, 2009

Při větě, že lze zhubnout bez držení nějaké diety, si mnozí klepou prstem na čelo. Popravdě řečeno ale tohoto efektu dosáhnout lze.
Záleží hlavně na tom, co za dietu považujeme. Speciální dietu k hubnutí rozhodně potřebovat nemusíte. Příjem stravy je potřeba pouze zpravidelnit a vynechat z jídelníčku ty největší kalorické bomby. Vše pochopitelně také souvisí s pěstováním pravidelné fitness aktivity. Základem veškerého jídla je pochopitelně velmi vydatná snídaně. Ta musí být hlavně pravidelná. Když snídaní vynecháte, velmi těžko se ubráníte tendenci toto manko za den dohnat. Člověk pak spořádá i to, co by normálně nechtěl. Kvalitní plnohodnotná snídaně obsahuje hodně bílkovin a vlákniny. Ideální jsou zejména celozrnné cereálie, ovoce a nízkotučné jogurty a jiné mléčné výrobky. Ostatně i přes den je všeobecně doporučováno konzumovat potraviny bohaté na bílkoviny a vlákninu. Obojí prochází mnohem delším procesem trávení než třeba sacharidy. Díky tomu nemáte tak velký pocit hladu a nejste nuceni tak často jíst. Bílkoviny jsou obsaženy z velké míry ve fazolích, luštěninách anebo ve vaječných bílcích.

Stravu byste rozhodně měli obohatit o velké množství ovoce a zeleniny. Právě vitamíny obsažené v ovoci a zelenině jsou schopny tělo ochránit před nemocemi a nepříznivými vlivy okolí. K hubnutí je pochopitelně nutné zvýšit pohyb. Bez pohybu rozhodně nelze zhubnout. Spousta lidí má velký příjem kalorií, ale tělo není schopno tyto kalorie spálit díky velmi nízké pohybové aktivitě. Výsledkem je právě ukládání tuků v partiích, ve kterých to nejméně chceme.

Fitness aktivita by měla být součástí každého dne. Nemusí se jednat vždy jen o cvičení či posilování, ale můžete zvolit i jiné druhy pohybu jako je například nordic walking. Určitě si také dejte pozor na slazené pití a rychlá občerstvení, Potraviny zde podávané jsou doslova přecpané tuky.

Nakupujeme fitness potřeby

Neděle, Listopad 29th, 2009

Fitness styl života je pochopitelně hodně spjat s různými pomůckami a fitness stravou. Jestliže se chceme tomuto stylu života věnovat naplno,
tak bychom určitě měli vědět, kde se nachází nejbližší fitness shop. Jak již sám anglický název napovídá, jde o obchod s fitness pomůckami a také doplňky stravy. Najdete zde hlavně část představovanou různou sportovní výživou. Jako příklad bychom mohli uvést různé proteiny podávané většinou v nápojích anebo různých vitamínových tyčinkách. Na pultech se objevují také kreatiny, gajnery a další výrobky, pomocí kterých mají jak muži tak ženy vyznávající fitness dosáhnout dříve kýženého svalového efektu. Mimo jiné si také budete moci koupit zaručené i méně zaručené spalovače tuku a anabolizéry. Samozřejmě nelze vynechat také vitamíny doplňky stravy. V obchodě vám ale pochopitelně i poradí, jak si upravit svůj jídelníček tak, abyste se dostali z hlediska stravy na tu správnou hladinu. Pokud si požádáte o radu z hlediska jídelníčku, tak nebude problém. Jedná-li se tedy o kvalitní komplexní fitness shop. Stejně tak získáte také nějaké zajímavé recepty, jež podpoří vaši snahu dosáhnout krásné postavy a pevného zdraví.

Druhou neméně důležitou součástí fitness shopu je pochopitelně nabídka různých přístrojů, které s fitness aktivitou úzce souvisí. Jde hlavně o cyklotrenažéry, běžecké pásy, různé posilovací věže a steppery. Mimo to tady seženete také klasické činky a jiné pomůcky vhodné k posilování. Při konzultaci vám budou doporučeny třeba cviky na břicho, záda anebo jiné tělesné partie, které potřebujete posílit. Pokud navštívíte opravdu kvalitní fitness shop, tak vám klidně sestaví i dlouhodobější plán cvičení, jenž by vám měl pomoci ve vaší snaze optimálním způsobem. Pokud v dnešní uspěchané době nestíháte, tak klidně využijte služeb internetového obchodu s fitness pomůckami.

Fitness styl u mužů

Neděle, Listopad 29th, 2009

Dnešní doba poskytuje velmi hektický život charakteristický neustálým stresem, který je doplňován nedostatkem času na kvalitní jídlo.
Vše se kombinuje dohromady a dochází k tomu, že lidé jsou obézní a jejich zdraví je z hlediska vnitřní rovnováhy velmi nalomeno. Těžko se pak můžeme divit tomu, že muži zhlížejí k fitness jako k jednomu z osvědčených způsobů jak se znovu vrátit ke ztracené pohodě.

Jak tedy na hubnutí a fitness aktivitu u mužů? Základem všeho je pochopitelně cvičení. Právě fitness aktivita by se měla stát pravidelnou součástí mužů, kteří chtějí nějaké to kilo odbourat a mít lepší fyzickou kondici. Díky cvičení také dochází k posílení imunity, přičemž právě ta hraje důležitou roli v předcházení nepříjemným chorobám. Cvičení lze uskutečnit buď doma, anebo ve fitness centru. Domácí posilování rozhodně není špatné, nicméně mnohdy vede k tomu, že se člověk k aktivitě není schopen donutit. Naopak fitness centra a tělocvičny jsou vybaveny různými nástroji, které pomohou konkrétně vytvarovat partie vašeho těla. V těchto centrech najdeme jak rotopedy a běžecké trenažery, tak také přímo posilovací lavice. Další možnosti fitness aktivity lze hledat ve venkovním prostředí. Lidé se mohou věnovat například běhu, jízdě na kole a nebo jen dlouhé chůzi, která je ideální pro více obéznější osoby, jež nejsou schopny zvládnout zátěž běhu a nebo jízdy na kole. Při každém cvičení je třeba si stanovit cíl tak, aby zátěž byla rovnoměrná a doslova vás nepohltila.

Kromě fitness aktivity je určitě důležité dodržovat určité dietní stravovací návyky. Strava musí být vyvážená a hlavně zdravá. Je třeba se vyvarovat tučných pokrmů a hodně pít. Stravu byste si měli rozložit do několika porcí za den. Hlavní složkou jídelníčku musí být potraviny, které mají vysoký obsah bílkovin. Jde hlavně o ryby, libové maso, luštěniny a vejce.

Kromě stravy je na třetím, ovšem neméně důležitém místě, také odpočinek. Ten vám zaručí pravidelný spánek o délce 7 až 8 hodin.